Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Kαλύτερα και χειρότερα προϊόντα/καλλυντικά περιποιήσης που έχω δοκιμάσει το φθινόπωρο 2013



Για ευνόητους λόγους, κάθε σεζον αλλάζω την ρουτινά ομορφιάς μου ως επί τω πλείστον δοκιμάζοντας καινούρια καλλυντικά αλλά έχωντας και 2-3 σταθερές επιλογές που με άφησαν ευχαριστημένη προηγουμένως.

Τα παρακάτω καλλυντικά τα έχω δοκιμάσει την  περίοδο Σεμπτεμβρίου-Νοεμβρίου και είτε με ενθουσιάσαν είτε με απαγοήτευσαν, γι'αυτό και θεωρώ χρήσιμο να παραθέσω κριτικές. (προσεχώς θα βάλω και φώτο)


Τα καλύτερα:

1.)Shills Lavender extra ultra hydrating gel mask.  Aυτό το προϊόν είναι 3 σε 1 και είναι ενυδατική κρέμα νύχτας, μάσκα και τζελ επανόρθωσης μαζί. Η υφή είναι αρκετά ελαφριά και με εξέπληξε ευχάριστα γιατί πολύ δύσκολα βρίσκω κρέμα που να με ικανοποιεί απόλυτα η υφή. Απορροφάται πολύ γρήγορα και σε κάνει να αισθάνεσαι ότι το δέρμα σου ενυδατώνεται εις βάθος χωρίς να το βαραίνει και να αφήνει λιπαρότητα.
Η κρέμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί το βράδυ πριν τον ύπνο ή και σαν μάσκα μισής ώρας για άμεση ενυδάτωση και λάμψη.

 Μετά από την πρώτη κιόλας χρήση, έχω παρατηρήσει ότι τυχών κοκκινίλες έχουν υποχωρήσει και το δέρμα μου δείχνει πιο φωτεινό. Θα την συνιστούσα ανεπιφύλακτα για όλους τους τύπους δέρματος και ιδιαίτερα σε όσες έχουν ευαίσθητο ή μεικτό δέρμα και ψάχνουν ένα καλό και οικονομικό ενυδατικό προϊόν νύχτας. Σχετικά με την τιμή κοστίζει περίπου 8-10 ευρώ (μαζί με έξοδα μεταφοράς) και είναι διαθέσιμο σε διάφορα site όπως το ebay, το amazon και το sasa.com

Γενική βαθμολογία:  5/5

2.)Aναζωγονητικό τζελ  καθαρισμού και scrub pure active fruit energy με grapefruit της Garnier.

To προϊόν αυτό είναι άμεσα διαθέσιμο στα φαρμακεία και τα μεγάλα σουπερμάρκετ και λόγω τιμής  (κοστίζει σχεδόν 4 ευρώ) είπα να το δοκιμάσω.
Κατα καιρούς έχω δοκιμάσει διάφορα scrub αλλά συνήθως έβρισκα αρκετά κουσούρια όπως π.χ πολύ μεγάλους κόκκους απολέπισης, περίεργη μυρωδιά ή φόρμουλα που ξηραίνει ή ερεθίζει το δέρμα. Το συγκεκριμένο scrub έχει το σωστό μέγεθος κόκκων απολέπισης και απολεπίζει το δέρμα αρκετά αποτελεσμάτικά χωρίς να το ξηραίνει-που είναι και το πιο βασικό, τουλάχιστον για μένα. Μετά την χρήση, τυχών ξηρά και άτονα σημεία που έχω απομακρύνονται και το δέρμα μου δείχνει πιο καθαρό.

Γενική βαθμολογία: 4.5/5


3.)Scotish fine soaps body butter.

To προϊόν αυτό είναι μέρος ένος travel σετ που μου έχει δώρισει μια φίλη (ευχαριστώ Βέρα) και είναι βούτυρο/γαλάκτωμα σώματος.
 Παρόλο που συνήθως δεν χρησμοποιώ και τόσο body butter λόγω βαριάς/παχύρευστης ύφης, το συγκεκριμένο έχει πολύ ελάφρια και απορρηφίσιμη υφή   (περισσότερο τείνει προς το γαλάκτωμα παρά ως ημίρευστο body butter). Μου άρεσε γιατί έχει μια διακριτική, ουδέτερη μυρωδιά και απορροφάται έυκολα αφήνοντας μια δροσερή και αναζωογονητική αίσθηση στο δέρμα,χωρίς λευκά κατάλοιπα.
Διατίθεται στο ebay, amazon και σε οnline καταστήματα καλλυντικών Ηνωμένου Βασιλείου.


Και τα χειρότερα (η τελοσπάντων προϊόντα που δεν θα ξαναγόραζα):


1.) Κρέμα ημέρας bioten με κυδώνι για μεικτό δέρμα.

Παρόλο που θεωρώ την bioten πολύ καλή και οικονομική μάρκα, το προϊόν αυτό με έχει μπερδέψει σε διάφορα σημεία.  Η συσκευασία  και η ποσότητα είναι μια χαρά για 6 ευρώ αλλά δεν μπορώ να πω ότι ισχύει και το ίδιο για την υφή και τα αποτελέσματα της κρέμας. Η υφή παρόλο που δεν είναι πολύ παχύρευστη, με δυσκόλεψε κάπως στην απορρόφηση και άφησε ένα ημιδιαφανό φίλμ λιπαρότητας στο δέρμα μου. Επίσης έχω προσέξει ότι δεν εδυνατώνει καλά τα ξηρά σημεία που θέλω  για τον ίδιο λόγο-"κάθεται" αντί να απορροφάται πλήρως στο δέρμα.
Κάτι άλλο που έχω προσέξει αλλά δεν είμαι  και 100% σίγουρη ότι ευθύνεται η κρέμα αυτή γιατί χρησιμοποιώ και άλλα προϊόντα, είναι μια τάση να βγάζω μικρά σπυράκια την επόμενη μέρα. Θα κάνω προσεχώς πείραμα για να επιβεβαιώσω τις υποψίες μου αλλά γενικά είναι κρέμα που δεν θα ξαναγόραζα την στιγμή που υπάρχουν άλλες τόσες καλύτερες.

Γενική βαθμολογία: 2/5

2.) L'oreal ideal balance toner

Το προϊόν αυτό είναι τονωτικό και καθαριστικό τόνερ που γράφει ότι εξισσοροπεί  το μεικτό δέρμα και συσφίγγει τους πόρους.
Το τονερ αυτό παρόλο που απορροφάται με ευκολία και στην αρχή δίνει μια αίσθηση αναζωογόνησης, δεν θεωρώ ότι όντως κάνει αυτά που ανάγραφονται στην συσκευασία. Μετά από λίγες μέρες χρήσης, έχω παρατηρήσει ότι το δέρμα μου φαινόταν άτονο και ξηρό χωρίς καμιά αισθητή διαφορά στο μέγεθος των πόρων. Επίσης μετά το άνοιγμα και έχοντας το χρησιμοποιείσει λίγες φορές, παρατήρησα ότι αφήνει ένα  ελαφρώς κολλώδες φιλμ στο δέρμα.

Γενική βαθμολογία: 2/5

3.) Eye make-up remover 3 in 1 της  Johnson's

To προϊόν αυτό είναι ένα διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών που ισχυρίζεται ότι αφαιρεί ακόμα και αδιάβροχη μάσκαρα και περιποιείται τις βλεφαρίδες.

Η αλήθεια είναι ότι αφαιρεί όντως έυκολα την αδιάβροχη μάσκαρα αλλά είναι λιπαρό και δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που "κάθεται" στο δέρμα του ματιού,είναι λες και αλοίφω τα μάτια μου με baby oil. Το καλό είναι ότι δεν έχει αυτή την  χαρακτηριστική χημική μυρωδιά που έχουν τα υπόλοιπα του είδους του αλλά δεν θα το ξαναγόραζα λόγω λιπαρότητας.

Γενική βαθμολογία: 2.5/5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...