Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Kαλύτερα ξένα site για αγορές φθηνών καλλυντικών.


Τα τελευταία χρόνια έχω δοκιμάσει αρκετά site καλλυντικών αλλά τα παρακάτω είναι αυτή την στιγμή τα αγαπημένα μου κυρίως λόγω τιμών και service. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει μία και μόνο ιστοσελίδα που να έχει όλα όσα χρείαζομαι σε προσιτές τιμές, αλλά γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένη με τις πάρακατω ιστοσελίδες.

1.) ebay.co.uk. To γνωστο σε όλους Εbay στην βρεττανική του έκδοχη. Το Εbay είναι ένας παραδεισός πωλητών που προσφέρουν προϊόντα σε χαμηλές τιμές γιαυτό και αποτελεί για μένα Νο1 επιλογή για αγορές καλλυντικών.
Το μόνο που θέλει προσοχή είναι ποιόν πωλητή επιλέγεις γιατί δεν είναι όλοι το ίδιο-σε ελάχιστες περιπτώσεις δεν μου έχει έρθει το πακέτο ή μου έχουν σταλεί λάθος προϊόντα. Μια σημαντική ένδειξη του αν είναι αξιοπιστός ο πωλητής είναι το feedback (πάνω δεξιά όταν κάνουμε κλίκ σε κάποιο προϊόν στην αναζήτηση) το οποιό κατά την γνώμη μου πρέπει να είναι άνω το 99,5% θετικό (positive) για να θεωρείται καλός ο πωλητής διαφορετικά ίσως υπάρξουν πρόβληματα (π.χ καθυστέρηση, έξτρα χρεώσεις κλπ).


2.)Saveonmakeup.uk. 'Aλλο ένα αγγλικό site με πληθώρα φτηνών καλλυντικών και κοσμημάτων. Η αποστολή είναι περίπου 5-6 ευρώ αλλά κυμαίνεται ανάλογα με το βάρος και τα καλλυντικά έρχονται σε περίπου 10-15 μέρες.


3.)Sasa.com. To μεγαλύτερο ασιατικό site ομορφιάς το οποίο περιλαμβάνει γνωστές μάρκες όπως η Dior και η Clinique με γιαπωνεζικά,κινέζικα και κορεάτικα beauty brand.Oι τιμές κυμαίνονται αλλά πολύ συχνά υπάρχουν πολύ καλές προσφορές και εκπτώσεις. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι η παράδοση μπορεί να πάρει μέχρι και ένα μήνα με πιθανές χρεώσεις τελωενείου αν η συνολική αξία υπερβαίνει τα 30 ευρώ.

Πολύς ντόρος γίνεται και για το strawberry.net αλλά προσωπικά δεν μου αρέσει γαιτί έχει μόνο συγκεκριμμένα ακριβά καλλυντικά από συγκεριμμένα brands και υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να πληρώσεις έξτρα στο τελώνειο.

Τώρα πειραματίζομαι και με ελληνικά site αλλά υπάρχουν αδικαιoλόγητες χρεώσεις στα μεταφορικά (μέχρι και 20 ευρώ για ένα make-up). Εάν υπάρξει τίποτα ενδιαφέρον και αξιόπιστο θα γράψω προσεχώς καινούριο post.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...