Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

L'oreal Extra Ordinary Elvive Oil review


To L'oreal Extra Ordinary oil είναι ένα σχετικά κανούριο λαδάκι μαλλιών το οποίο διαφημίζεται από πέρσι σε γνωστά γυναικεία περιοδικά και είπα να το δοκιμάσω.
 To λαδάκι κοστίζει περίπου 9 ευρώ και είναι διαθέσιμο σε μεγάλες υπεραγορές και φαρμακεία.
Η συσκευασία είναι γυάλινη γι'αυτό και χρειάζεται έξτρα προσοχή να μην σπάσει.(την πρώτη φορά παρολίγο να μου πέσει στο πάτωμα αλλά ευτυχώς το έσωσα).
Αν δεν κάν λάθος το λαδάκι είναι ένα σύμπλεγμα από 6 έλαια και εκχυλίσματα φυτών.
Το λαδάκι μπορείς να το απλώσεις σε νωπά, ελαφρώς βρεγμένα μαλλιά ή σε στεγνά για έξτρα λάμψη. Για να είμαι ειλκρινείς δεν έχω αποφασίσει αν μου αρέσει ή όχι. Τις πρώτες δυο-τρείς φορές που το χρησιμοποιήσα τα μαλλιά μου φαίνονταν λίγο λαδωμένα και άγρια ταυτόχρονα μετά απο λίγες ώρες, αλλά κάτι μου έλεγε να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ. Τελευταία έχω προσέξει ότι κρατά τα μαλλιά μου πιο λεία και τιθασευμένα αλλά όχι όσο μαλακά και υγιή όσο θα ήθελα. Μου κάνει εντύπωση πάντος που οι περισσότερες beauty bloggers το συνιστούν ανεπιφύλακτα. Μάλλον δουλέυει καλύτερα για κανονικά προς ξηρά μαλλιά αλλά για την δική μου πιο ιδιαίτερη περίπτωση (λιπαρές ρίζες, ξηρές άκρες με τάση για φριζάρισμα) περίμενα περισσότερα.

Γενική βαθμολογία: 3/5





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...